Katastrofalt tråkigt.

Vaknade sent.. nyss.. typ... Lessheten kom som en fallande vägg och krossade mig.
Sömnen är fucked up.. Totalt, de är nån skum känsla som håller mig vaken på nätterna,
en känsla som jag inte kan sätta fingret på..
bestämmer mig varje natt att imorrn ska jag fixa en massa, sen vaknar jag och lusten är borta totalt.

Nu ska jag iallafall värma maten jag lagade inatt och sen ska jag fortsätta på Rogers underarm, blir mer rosor idag.
Sen ska vi sökert se en film eller nå, Sen vet jag inte.
Funderar starkt på att gå till en läkare och mordhota dom tlls jag får sömnpiller eller liknande.
Ångestdämpande skit kanske inte hade varit fel, men då måste man gå till en psykdoktor och de vägrar jag,
Skulle sluta med att jag sitter där och läkaren sätter sig i ett hörn och gråter.

Slutsnackat om de..

behöver städa också, de har jag behövt sen i onsdags.. De har skitit sig varje dag.
Idag måste jag iallafall röja lite.

Jajajajajaj.. nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Om nån har en bra låt att tipsa om.. Lugn och skön ska den vara..
så tveka inte på att skriva namnet föfan.


Miss u.











In the light of the sun
Is there anyone, ohh it has begun
Oh dear you look so lost
Eyes are red and tears are shed
This world you must have crossed, you said

You don’t know me, and you don't even care
ooo yea
She said you don't know me, and you don't wear my chains ooo yea

Essential yet appealed
Carry all your thoughts, across an open field
When the flowers gaze at you
They're not the only ones who cry when they see you

You said you don't know me, and you don’t even care
ooo yea
And she said you don't know me, and you don't wear my
chains
ooo yea

She said I think I'll going to Boston
I think I'll start a new life
I think I'll start it over
Where no one knows my name
I'll get out of California
I'm tired of the weather
I think I'll get a lover
I'll fly them out to Spain

I think I'll go to Boston
I think that I'm just tired
I think I need a new town to leave this all behind
I think I need a sunrise
I'm tired of the sunset
Hear it's nice in the summer
Some snow would be nice
Ooo yea

In Boston! No one knows my name
Yeaa
No one knows my name
No one knows my name

Yeaa

In Boston no one knows my name

Kommentarer
Postat av: steve

Kolla min blogg ;) finns massor

2008-07-22 @ 19:34:15
URL: http://sneakysteve.blogg.se/
Postat av: Fegon **

VIll du ha en humörhöjare?



hela din text syns inte i inlägget...





gladare nu?

2008-07-22 @ 20:01:57
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Ems

Vertical Horizon - Best I ever had



Den är bra.

2008-07-24 @ 08:58:00
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0