Upside down.

Har ingen aning vad jag ska skriva om.. Jag vet så lite nuförtiden, det händer ingenting heller.
I veckan har jag inte gjort just nå.. Inte sovit på nätterna... Vaknat sent, ut i solen när den slutat värma.
In i lägenheten, ångest på ångest, ångest pga ångest.

Nu är det redan torsdag..

Igår spelade jag lite basket med roger, sen satt vi i relaxen på sporthallen och bubblade och sen for vi hem typ.
Idag verkar det intebli mer givande heller, har inga planer, ingenting är som de ska bara.
Så man får väl se vad som händer.. om de ens händer något.







"Upside down, who's to say what's impossible and can't be found? 
I don't want this feeling to go away
Please don't go away
Please don't go away
Please don't go away
Is this how it's supposed to be?
Is this how it's supposed to be? "




saknar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0