Kul.

Skitkul har jag WOHO!
Min Telefon är dum i huve. (Vägrar ringa och ta emot sms)
Vädret är dumt i huve. (Molnen ligger täta på himmelen)
Jag är dum i huve. (konstaterat sedan länge)

Blablabla

Har inte gjort just nå än så länge, Bara lallat.
Nyss hade jag en konststund med en spritpenna och mitt bord.


Nu vet jag inte vad jag ska göra med resterand dygn.. Inte alls faktiskt.
Nå skit ska man väl kunna hitta på tycker man ju, men de brukar sluta i flopp.

iövrigt så flyter det omkring fötter i vattnet vi Gessles hotell, Nån knivskär djur på en bondgård, fra-lagen är till för att spionera på ryssar med, Busstrejken fortsätter och sist men inte minst så dansar Diddy naken..

Kommentarer
Postat av: EMMA

Coolt som fan! :D

2008-07-09 @ 17:12:01
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0