Jämnställdhet.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1224445/har-ar-byxorna-som-later-kvinnor-kissa-staende

Alltså.. Jag finner inte ord.
Nu är de en jämnställdhetsfråga att kvinnor sitter och män står när vi pissar tydligen.
Hon tycker väl det är orättvist att vi kan pissa åt alla möjliga håll, och inte kvinnorna..

"att kvinnor ska sitta medan män står när de gör sina behov är en kulturell konstruktion, säger Heide Lunabba. "


I mina ögon är det ju en Naturlig konstruktion, men snart ska väl kvinnor ha kuk också, bara för att de är orättvist att vi kör in saker i dem och de inte kör in saker i oss.


Kommentarer
Postat av: Fegon

Grejen är den att det är en anatomisk fråga och där kommer första bonustanken. Hur kan kvinnor prata om sånt när dom är en anatomiskt missbildning. Dom har den mest underbara platsen på jorden... en centimeter ifrån hålet dom bajsar med. Vafan ?





Och som en extratanke.

"men snart ska väl kvinnor ha kuk också" - Det är exakt det dom ska ha !, för det enda dom är bra på är att... bli "stucken"





Nu har jag den här tonen eftersom att jag är bajsnödig och jag kan bajsa och torka mig MOT mitt kön, flera flera centimeter utan att det ens tar på könet eftersom att vi har en fullt fungerande stoppkloss... en PUNG som skyddar kuken från röven !!

2008-07-08 @ 21:17:25
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0