Fyllejävlainlägg

jag hjar som princip att inte skriva i fyllan.. men ibland måste man.. Som nu!
Jag vart så satans less och trött på allt när jkag satt här hemma så jag for och drack pilsner..
Bara för att de inte fanns annat att göra.. de fanns fan inte det.
Ajaa, for till harry, spelade kort. drack svin-vin, öl och Rom..  fyfan..!
Sen drog vi iallafall till hotellet efter ett par timmar.. och speciellt efter att harry tog ett HALVÅR på sig att få på en jacka!
Ajaa, väl där så var de lite snack med vakter och diverse.. men vi kom in och där var de ju ändå ganska trevligt, inge gorm, inge bråk, bara lallade omkring, de var inte smockfullt, men de var iallafall ganska bra :)

Phille var där! Woho!
Imorrn ska jag å vara me han iallafall :)

Ajaa, sen när de stängde så for jag och harry ocmring ett tag sen for vi in dit ihopp om att de skulle ha smörgås, men de hade de ju inte, så vi styrde pasta carbonara, Johan var kock :D De var SKITBRA! TACK!!!!  Vi fick extra portioner och bra pris!
Sen lånade vi handdukar och skulle bada, harry bangade! FUCK U! men som staff fick han gå hem i kalsonger! hahaha
Nu siytter jag här och skriver fylleinlägg iallafall :D




Frida, jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0