Fest!

Igår så drog Jag, Steffe, Emma, Tommy, Jim och Sandra till Lule och gick ut där,
Sandra körde dit och det var ju... spännande :D haha
Jim hade bokat hotellrum som vi förfestade i ett par timmar ölen gick ner, humöret upp, Sen kom 3 tjejer, Evine, Lisa och nån annan, Vi körde ölspel och diverse kortspel klättrade ut genom fönster och rökte, Sen drog den där som jag inte kommer ihåg namnet på.
Vi fortsatte förfesta ett tag till och drog tillslut till Grace, Evine hade då fått i sig en vintetra för mycket så hon gick in, spydde, gick hem :D haha, vi beställde tequila och rom och Cola som fan, lodade omkring, drack lite mer rom och cola, sen var kvällen slut och vi drog till matstället för att få¨oss pizza!
Skitbra skit! Mumma!

Sen drog vi tbx till hotellet och drack några öl till, lodade och tjoade ett tag, sen gick jag och badade badkar med Clark the shark, Steffe drog till Lisa där, de andra turturduvorna däckade i sängen, Vaknade av att Jim kommer in och pissar, då var jag som ett russin! Men skönt var de och ren blev jag!
Sen klev jag upp, ryckte till mig ett överkast och en hög med kläder som kudde och intog golvet, tur man inte är kräsen!

vaknade tidigt i morse, snikade oss en hotellfrukost (som förövrigt är de bästa som finns) och sen åkte vi hem.

en klart godkänd kväll måste jag säga ändå!
Saknade nån dock.










och sist men inte minst...



Jag och Clark!




Kommentarer
Postat av: sandra

vad menar du med "spännande" ?! ARG!

2008-07-12 @ 15:50:58
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0