dftuygi (RUBRIKJÄVEL)

Så nu ska jag blogga igen tänkte jag.. Har inte suttit bakom datorn på några dagar nu.

På fredag var jag iallafall på Morfars begravning :/
Det finns mycke roligare saker än det, eller.. allt är fan roligare än det.
Men det var fint iallafall och efteråt så for vi till Innanbäckes bygdegård och fikade och åt typ,
Sen när det var avklarat så for jag till mina föräldrars hus och jag och farsan började mickla in en stereo i hans båt.
Han gav upp efter ett tag och Isak kom istället, Vi styrde igång skiten efter en massa svordomar och huvudkli.
Sen gick vi upp och åt.
ett litet tag senare så ringde fegon och det var dags att fara mot seskis, fast först bolaget såklart.

Väl i Seskis så gick det fort att bli fulla och glada, Har hört talas om nåt försök till Pictionary som jag inte kommer ihåg dock, Dock kommer jag ihåg allt annat, vette fan hur jag kan ha en minneslucka på 15 minuter som dessutom var i mitten av kvällen?
Sen var det grillning och bastu/bad - mer öl - sova

Skitkul iallafall!

dagen efter insåg vi att vi fått i oss minst 85 öl på 4 timmar.. på 5 pers!



Sen igår var det Beachparty och skit, Var bra på hotellet och vi badade en sväng där med :)
Först var vi hos Harry dock och sen vidare till Marie typ, sen hotto
På vägen från Harry så drack vi grogg ur en kakburk med sugrör... eller vi drack grogg med sugrör från en kakburk, VI höll i sugrören, för varken Burken eller groggen har ju sugrör förstås.
Nu vill jag inte dricka nånsin mer. Ska iallafall inte göra det på länge.


Nu behöver jag nån, men de får jag inte.

Kommentarer
Postat av: steve

ruskigt god grogg ;p

Men dock sämre den vi tog på hotto i hissen

2008-07-21 @ 05:04:08
URL: http://sneakysteve.blogg.se/
Postat av: sandra

men hördu det är ju pdol i helgen så nog vet jag det blir att dricka ;D

2008-07-21 @ 08:55:09
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0