Stor idé!

Nu vill jag bara sova.. Vette fan om jag har sovit nånting inatt? Sist ja kolla på klockan var den halv 2.. Sen var den vid 4.. vet inte om jag sovit mellan? Sliten är jag iaf, ska å jobba sägs de.. :( De är jag fan inte sugen på! helvete..
Ajaa, de är väl bara bita i de sura äpplet och köra de 8 milen.. GAAH

Nyår, de var nog bra? Kommer inte ihåg så mye, men de var en massa drama ;D hahahhaha
Först hade Jag henke å Jani förskiva i Relaxen på riksbyggen.. eller V.I.P bastun som den kallas, de var schysst, vi drack i oss en massa bägare å sen vandrade vi vidare.
Vet att jag åkt omkring lite varstans.. men jag vet fan inte va jag gjort ;D träffade iallafall Frida på hotellet så jag var mest med henne då :) sen stack hon.. Så jag skulle på efterskiva, men de var dött, sov på golvet. och min rygg dog nog..Haha

Sen igår låg jag bara å sov typ!



But something happened 
For the very first time with you
My heart melted to the ground
Found something true
And everyone?s looking round
Thinking I?m going crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0