Hirvivittu.. eller nå annat finskt.

terve! Minun nimi on Patr....Nä fan kan ju inte hålla på å skriva finska.
Finska är fult!



Gårdagens bravader då kort och gott.
Igår satt jag, Steffe, Miika, Lasse och Kenny här å förfestade några timmar sen bar det av till B4, tog oss nån bägare där inne och Miika vann lite cash på Jacken för finansiering :D Sen kom vi på att klockan är mycke och då for vi vidare till Lilla å där var de lite mer bägare :) de var faktiskt ovanligt bra där, inte så mye äldre folk som de brukar, drog in bulleyen i dart (på ren skicklighet ;) eller nå sånt...)  minglade omkring där som en dåre, sen for vi upp till mig för att hämta några bärs inför efterfesten hos robbe...
Väl där så lallade vi i en hanfull timmar och tillslut insåg vi att klockan är morgon..
Jag och Kenny drog på Druggen å köpte frukost ( Cigg, Chips och varmkorv) haha sen vandrade vi till mig å satt där å åt å drog i oss ytterligare några öl för att avsluta det hela med att slockna.

Det var gårdagen, nu är det en ny kväll och de som händer skriver jag om imorgon..

Keep it real biaaaaaaatches




" Maybe it's intuition
But some things you just don't question
Like in your eyes
I see my future in an instant
And there it goes
I think I've found my best friend"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0