Another day in paradise..?

Eller inte... Nu sitter jag ensammen här hemma än en gång, gaddade just krooken och han har just hunnit dra.. så slår tanken mig (BOM) som en käftsmäll!
/#%&/%"¤#¤))=#@££?$£@"#¤!!!!! - Tänker jag högt..
Jag skulle ju åka med han förfan, har ju min bil borta på Backgatan. FAN!
Känner mig inte sugen att börja gå, men de är bara bita av sig tungan och gå, ska ju trots allt köra de 8 milen imorgonbitti  som jag kör alla andra mornar på veckorna..
Söndag är en dålig dag för min hjärna,
Ångesten över att stiga upp före fan för att köra till ett skitjobb och jobba en 8 timmarsdag (som känns som 63dygn) är inte alls tillfredsställande på något sätt.
Ångesten över att det ser ut som fan här är ganska stor också.
Men.. Jag är van vid ångest..
Well, enough whyning.. Eller nästan iaf.. för nu ska jag berätta om helgen.

Fredagen spenderades i Luleå med min vapendragare Philip och hans syster Elin, Vi förfestade i ett garage (!) med lite folk, sen drog vi vidare till Cleo, Och där är de ju alltid lika...                Värdelöst!
Cleo suger, det är bara en massa översittarfittor som jag absolut inte känner för att prata med, Riktiga fjantar som lider av något slags stockholmssyndrom. (Iofs så är stockholmssyndrom en helt annan sak ) men de tror sig vara brats hela bunten.. Och jag hatar brats!
Hursomhaver så var vi där till stängning, sen åt vi pizza för andra gången på kvällen för att sen fara hem till elin och slockna i soffan, Vaknade kl 15.. Såg en film och sen drog vi hem.

Då var det ju såklart dags att hälla i sig mer magiska drycker.. Björn skulle firas i efterskott så alla var där och vi drack öl och badade bastu hela kvällen.
Sen drog vi vidare till Bricks, Jag och Wamming drog på oss mina björndräkter och studsade iväg, Jag hann med att plumsa ner i en fontänjävel (tack till Lasse för det) så jag vara lite blöt, men jag kände mig ganska obrydd.
Vi drog in på Bricks, där fick vi INTE trängas iaf, det var vårat gäng på typ 12-15 pers och ett annat gäng äldre människor.. Sen dog jag av värmeslag så björndräkten åkte av ganska fort.
Slängde ner den i en Sopsäck och gick ner på B4. Där satt vi några timmar och lallade, sen blev de sängdags.


END OF STORY!

Nu måste jag dra på mig jackan och gå en massa hundra metrar för att vrida igång min kalla bil och köra hit,
GARANTERAT så har jag fått en P-bot av horjävlabögsatansgubbjäveln till parkeringsvakt (jag älskar honom)
Kommer en lång ramsa senare om de sitter en lapp på min bil, Tro mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0