Florida

Nu sitter jag här i Tampa med en kall bägare i handen, käkade just lite lax och potatis,
Per (mormors gubbe) har hunnit bjuda på endel groggar :D
Idag har vi dumpat damerna på stranden och sen drog jag, farsan och Per och kollade efter en gps som farsan ska köpa.. Hittade ingen, men jag hittade några lådor med god bärs iallafall, kalla corona är guld värda här i hettan :) Billiga är de också.
Imorrn kommer brorsan och hans flickvän, då kanske jag får lite roligare, är ju kanske inte sååå kul nu med Mamma, Pappa, Syrran, Mormor och hennes gubbe..  varken stranden eller nån skit gps är nånting jag bryr mig om direkt... men de funkar iaf, de är ju varmt och skönt!!  har haft kring 25 i skuggan varje dag än så länge. Köpte mig en basketboll så jag kan ha nånting att göra iallafall här på dagrana, de har en basketplan här i närheten :)
Igår var vi på John Pass och käkade och tittade lite på havet och de fula jävla pelikanerna.. :D   
sen drog vi till stranden och lodade, de feminina låg där och solade, och gubbarna gick på en promenad, jag gjorde båda, hatar att ligga still så jag lodade omkring lite och försökte bara vara lugn utan dampanfall.. Sen gick jag en lång bit och kollade, mötte "gubbarna" och sen drog vi hem och grillade :) Smakade himmelskt! jag och syrran hann sprinag iväg till Poolerna de här här på området innan vi käkade,

Well.. Ill keep u informed. 

image225


miss someone, like someone.

Kommentarer
Postat av: fiffo

how cute:)

2008-02-05 @ 06:47:16
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: EMMA

Inte lite fusk?!?!?!! :@

2008-02-05 @ 10:26:55
Postat av: Mikaela

Vad fan? Det ser vidrigt varmt och trevligt ut där du är! Nu blir jag avundsjuk...

2008-02-05 @ 21:13:14
URL: http://mikabloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0