Efter viss tvekan..

...Så bloggar jag väl igen då :)

De här har varit en händelserik vecka!
Måndag droppade jag bomben på jobbet och sa till Chefen att jag säger upp mig,
På Tisdag skrev jag en skriftlig avskedsansökan och nu har jag officiellt sagt upp mig, SKÖNT!

En månads uppsägningstid bara, men jag har avklarat en vecka och imorrn åker jag iväg till US and A ;D
och där blir jag i 3 veckor, ska bli jävligt skönt, Ska bara känna lugnet och filosofera i solen, blir att åka omkring där och se de som ses skall, Sea World, Everglades, mm..
Salvador Dali museet ska jag också besöka har jag bestämt.
Så får jag väl se vad mer man ska hitta på, Soft ska de iallafall bli!
Sen när jag kommer hem till Svea rike så stannar jag bara en vecka, Har jobbat ihop 9 lax den här veckan så jag har bokat en resa till Thailand också, far i slutet av feb och kommer hem 5 maj! 2 månader blir jag där!
Där ska vi åka omkring överallt, Jag, Philip och hans syster Elin.
blir en sväng till Vietnam också tror jag eller ngt annat angränsande land, för man får bara vara 30 dagar där utan visum, men om vi far över till ngt annat land så får vi 30 dagar till.


så vi ses när värmen börjar komma hit också :)

Missar en massa när jag är borta, Alla hjärtans dag, födelsedagen blabla, men jag är inte bitter, jag får ju värme, å min födelsedag går lika bra att fira i Thailand känner jag.

Men jag lovar att jag ska blogga när jag är utomlands också! Kanske t.o.m lägger upp bilder :)
Och jag har ju fortfarande en telefon.


I wanna know, wanna know, wanna know now 
I got to know, got to know, got to know now
I, I'm willing and able
So I throw my cards on your table

image223image224


Youre always on my mind, Day and night.
I wont give this up, not without a fight.
i feel you can be the right.. <3

Kommentarer
Postat av: fiffo

fuuusk :) har du otur ses vi i thailand ;)

2008-02-01 @ 20:18:08
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Patrik

Sån tur har jag aldrig :( men jag kommer be för det ;D

2008-02-01 @ 20:31:54
URL: http://patrixxx.blogg.se
Postat av: Eleonor

Ha så kul och ta med dig en jävla massa värme när du kommer tillbaka :D

2008-02-02 @ 02:46:40
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: stefan

gris!"

2008-02-02 @ 04:14:31
Postat av: EMMAA

Ha det så kul patteman :) bara du håller dig vid liv! :o

2008-02-02 @ 09:40:48
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0