söndag.. näe.. tisdag var de ju.

Dagen började bra, eller så bra den kunde om man sover 2 stycken i en 2 sits-soffa med eldlukt i kläderna :)
Sen var de en massa lallande hit och dit, hungern började få övertag och jag och Fegon traskade ned på Pizzeria 2000 och köpte pizza medans Damerna for nånannanstans.

Efter käket så drog jag upp nån timme och sen ringde Myta och de var dags för Te på Waynes, vi satt där och filosoferade i vanlig takt, sen kom vi fram till att vi skulle se om vi hittade nån bra bok på bokhandeln, det gjorde vi dock inte men jag hittade andra bra saker, Akrylfärg och dukar! Så vi laddade på med det och satt oss ned och målade nån timme.
Så nu blir det förmodligen samma sak som händer imorrn eftersom det var så soft.
Det här kommer sluta med att jag har 3346 tavlor, som aldrig kommer hängas upp nånstans, men de skiter jag i, för det är kul, och de är fan inte ofta det är kul här i livet.

Det blev en möööörk bild.
Skulle ha lagt upp bilder om jag hade kamera, men det har jag ju såklart inte, inte ens på telefonen.
Fyyyyfan så less.
Måste ha en kamera, och en kameramobil, den här jag lånat av syrran funkar ju att ringa med och inge annat typ, jag älskar ju teknikspäckade telefoner för fan!


Nu har dagens roligheter släppt och ångestdjävulen knackar på min axel.




"Hopp är tron på saker som inte kommer hända" - Patrix





Kommentarer
Postat av: Eleonor

Sluta nu med pizza, fetto.

2008-08-13 @ 10:23:11
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0