när jag vaknar

Så kommer ångsten vara värre än vanligt. tför en vanlig människa skulle den mest troligt räcka för att ta bort sig.. coh några andra bara för att!
Det har ju varit kul ikväll.. men min telefon har jävlats med mig som satan i nån månad nu, jag har varit tvungen att starta om aset för att ens få nya meddelanden, det fixade sig dock förra veckan och har hållt i sig till idag.. och sen har aset hängt sig när jag försökt gå in i inkorgen.. så idag fick jag ett övermäktigt frispel på den jäveln., den fick skylla sig själv. den ligger efter gatan i 738 bitar och just nu så skiter jag i det,.. men imorn... jag vill inte ens tänka.. äh.. skitsamma. ingen hör ändå av sig.. och om jag ska flippa är de bättre att jag gör de på en tele än en människa. så.. de var kanske bra... om man väljer att se det så..


Det finns inte ord, jag vet ingenting längre

Kommentarer
Postat av: Elli

Ångest är bra skit. Spela lite rednex eller scatman samtidigt så ska du se att du har sönderskurna handleder snart =)

2008-08-09 @ 15:11:21
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0