Dont know what to do.

..Or when to do it.

Igår satt jag hemma och lodade mest, Robert kikade förbi med vintetran så de var ju bara sprätta en pilsner och vrida på nå musik, bittra som vi är så blev det Thåström - Fan fan fan som gick på högvarv... vi drog på en korvfest och drack några öl till, sen for vi på stan och där hoppade jag av på fra eftersom det såg ut att vara drama med andra polare inblandade, pucko med kniv var det.. Så patetiskt.
De löse ju sig bra iallafall så Jag, Harry, Jani och Mange for därifrån och härjade omkring överallt, Mange drog hem och tillslut hamnade vi i vattnet på campingen och det var ju inte direkt varmt, fyyyfan.
Nattligt kallbad!
Sen knatade vi upp till mig, Gaddade harry under foten, han somnade, Sen kände jag att jag var tvungen att göra samma, sen tillslut så somnade jani också.. sittandes... 

Men idag så blir det bägare, Niten fyller år som fan så vi ska väl dra ihop ett gäng och bara vara fulla nånstans.
Blir nog bra skit tror jag.
Om det inte blir bra skit så blir de ju skit iallafall.



"..Alla klockor, körer
Alla himlens orglar skulle varit för oss
Alla trummor och trumpeter
Alla sagor, alla under
Allt på en och samma gång
Fanfanfan det skulle varit du.."

Kommentarer
Postat av: Henna K

Varför är du alltid så deppig? Du som alltid var så glad och spirivinkig =) Du måste ju hitta tillbaka till dig själv Putte...

2008-08-09 @ 19:43:46
Postat av: Sandra

YES! Jag var inte dum ändå! Nu såg jag vars man kommenterar ! ;D Applåder åt mig!

2008-08-11 @ 02:19:31
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0