Köttsliga lustar.

image29

Bättre väder idag. Bättre humör också, Inte för att man ändå gör nå vettigt,
Har tränat ngn timme! Hoh!

Säkert ngn film sen, som vanligt.



Den dagen tiden går att vrida tillbaka,
Den dagen kommer jag börja sakna,
Den dagen kommer jag bry mig om det du försöker säga mig,
Den dagen kommer jag aldrig somna
Den dagen kommer tyvärr aldrig komma.
jag går vidare i livet.
Jag har tagit första klivet.
Du kan glömma mig nu,
Tömma det du...
Har i dina drömmar.
För du har rivit mina sömmar för sista gången.
För du har blivit den som sjöng sista sången.
//Patrix -07










Måst dra! boxning på Tv nu! :D WOHOOO!

image28

Kommentarer
Postat av: Emma

Boxning suger! :D

2007-09-19 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0