It never rains, It pours.


image24   +  image26  =  image27
Detta regn! Less!
Måste flytta till varmare vidder!
Blir ju Psykiskt sjuk av de här, jag hatar vinter, hatar höst, hatar vår men ÄLSKAR sommar.
Och bor i kalix..... De går fan inte!
Ska ta ledigt nån dag och fara och prata med nån som vet ngt om utlandsstudier.. de här går ju helt klart inte längre iaf.





Som de säger i England,
Det regnar katter å hundar,
Undrar om de försvinner bara jag blundar?
Satan jag blev bara blöt,
sköt dig själv å skit i andra.
Skjut dig själv och sluta vandra,
andra ska inte säga vad jag ska göra,
Håll igen käften, jag vill inte höra!
Allting blir ändå en jävla röra.
Vad jag än tar i verkar gå sönder,
Som utlandsimport drabbar småbönder.

Patrix -07




Kommentarer
Postat av: Mattias Johansson

Californien nästa då? ;)

2007-09-17 @ 21:14:46
URL: http://mattestofil.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo, ska försöka komma in på nån Artschool i L.A

2007-09-17 @ 23:50:10
Postat av: Mattias Johansson

Seriöst eller nåt du säger för att få mig tyst? ;) Kul i så fall, i det tidigare fallet alltså...

2007-09-18 @ 14:43:37
Postat av: Anonym

Nä, jag ska fan de, ska ta ledigt nån halvdag nästa vecka å springa omkring å ta reda på hur fan man gör, typ fara till arbetsförmedlingen å Syo´n på skolan.

2007-09-18 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0