Got to go.

Var ut på Cleo igår och de var väl sådär, vi sov hos Alles syrra, vaknade skittidigt av att Niten hade astma så jag och han gick ut och försökte få bort skiten, men de släppte inte så vi packade ihop och for hem, för han hade Medicinen hemma den löken..



Idag vet jag inte vad som händer, Ligger i soffan för tillfället och lyssnar på Stephen Marley - Lonley avenue.
Bra skit är de.



image42


I Högtalarna just nu


Stephen Marley - de mesta låtarna

Snook - 1990 nånting

Snook - Snook, svett och tårar.

Remy Zero - Fair

Eldsjäl - Svart Kärlek

Lou Barlow - Legendary.

Sober - Hora.















Patrix - Ska


Ska sanningen fram så har jag inte glömt dig än,
Men jag vet att jag aldrig mer kommer vara din vän,
Skulle aldrig mer ge dig min tillit, Min tröst.
Skulle aldrig mer låta dig vila mot mitt bröst.
Ska aldrig mer låta dig riva i mitt bröst.
Jag vill aldrig mer höra din röst.
Varenda gräl satt sina spår,
Ska aldrig mer fälla en tår.
Tiden läker alla sår men ärren de finns alltid kvar,
Allting känns så jävla bra men jag gråter ändå vissa dar.




So long - Patrix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0