Utekväll.

Ikväll har jag varit med Niten, Jim och Alle på stan å vandrat, Det var nå "Crazy Kalix" Eller vad fan de kallar de nuförtiden?! Öppet sent alltså.
Var hyffsat med folk ändå,
Jim tog sig en Pizza på Trocca och vi såg på sen flummade vi mest omkring på sportbutikerna och testade fula mössor :D "Bäverfittor/Ryssmössor" och babymössor blandannat :) Fanns ingen mössa som jag ville ha nånstans :(


nu har vi hyrt nå skitfilmer som vi ska titta på :P
Och den första vi såg hade jag ofcourse sett..
Den andra är förmodligen skit, Brukar vara så :D haha

Köpte mig en Bob Marley Dvd också, Så nu blir de att spela Bobban om nätterna :)





Och du, självklart ska du komma ut i helgen, Jag ska ju bjuda dig på en drink om vi överlever den där meteoren jag pratade om har jag ju lovat ;)



image98




Oj, fan nu gick de hål här..
image99

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lite emo ?:D haha

2007-10-25 @ 22:10:35
Postat av: Patrix

Japp, de kallar mig Emo-Patte ;D

2007-10-25 @ 22:46:42
URL: http://patrixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0