Sick fuck del 3

Eftersom jag insåg att de var kul att svara på listor så sökte jag upp en till :D


One three hill eller O.C: OC.
Ute- eller hemmakväll: kombinerat
sex eller mys: myspys är mysigare, sex är väl inte fel de heller, kan ju kombineras :)
Salt eller sött: salt
lyx eller budget: lyx, har en tendens att köpa dyrare saker än jag egentligen har råd med :P
sommar eller vinter: Sommar!!!!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och t-shirt typ :).
Favoritresturang: Hmm svårt..
Favoritfilm: 300 och 8 mile!
Har du barn: Nej satan
Födelseort: Kalix
Smeknamn: Patte
Favoritfärg: svart, rött och vitt
Drömprinsessa: En vettig tjej med humor och hjärna, snygg också :D
Har du varit kär: Jofan
Favoritlåt: har endel bra jag lyssnar på :)
Maträtt: Plankstek :) Grillat!
Favoritresemål: Nånstans varmt!
Favoritblomma: ?
Tycker inte om: Idioter.
Senaste sjukhusvistelse: mååååånga år sen då jag var barn, hade öroninflammation.
Favoritdricka: Powerking, eller öl eller Mjölk beror på tillfälle :P
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Ljusblå, ser vitt ut.
Vad gör du när du är uttråkad: Sitter och är bitter.
Missbruk: Godis, chips och snus
Vän som bor längst från dig: Snake
Vad retar du dig mest på: Dryga idioter
Läggdags: för sent :/ runt 1 vardagar, runt 5-6 helger :D
Husdjur: nej, vill ha en nakenkatt eller bulldog :D
Skostorlek: 42-43
Syskon: japp 2 st
Favorit pålägg: Ost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: rädda barnen i afrika
Vilket är det vackraste ordet: Vet inte, lär mig nå bra, Kärlek kanske?
Bästa bok du läst: kommer inte ihåg :D
Är du Internetberoende: ja
Favoritparfym:
Gillar du snö: på Julafton endast !
När köpte du något åt dig själv sist: förra veckan
Vilken är din bästa egenskap: Ställer alltid upp på mina vänner.
Vilken film såg du på bio senast: Kommer inte ihåg.
Senaste köpta skiva: Eminem - Encore?
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Studier var roligare, men man tjänar bättre att jobba :D
Bästa kompis: Rodger
innerstad eller liten ort: innerstad
Nytt eller vintage: Nytt
Mitt bästa köp: Tattoo-maskinerna
Mitt sämsta köp: Min feta rolex i Bulgarien (höll 1timme) haha, nog för att jag visste att den inte skulle klara en vecka men 1timme var fan lite dåligt!
Mitt dyraste köp: Bilen
Mitt billigaste köp: ?
Mitt senaste köp: Ecco brallorna
Mitt önskeköp: en äkta Rolex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0