Oktober 8, snart 9, snart 10, snart jul, nytt år, snart nytt årtionde, snart död.

SATAN VAD ALLT GÅR FORT!!!
Idag är det måndag.
jag gillar inte måndagar, Gillar inte många dagar egentligen.
Vet inte varför, har nog nånting med att jag inte gillar mycket alls nuförtiden,
måste lära mig att tycka om mer saker tror jag innan jag får nå fristpel och blir galen.
Haha ;D
Well, helgen har varit ganska kul iaf :)
Blir förmodligen nykter nästa iaf.


har till och med rakat mig ;D haha

image46image45
Efter och före ;D mohaha




Nu ligger jag i soffan å är halvrisig, Som last week..
Ajaa, it too shall pass. Jobba imorgon :)
hoppas någonting bra händer i veckan iaf, har haft så jävla tråkigt under veckorna på sistone..
Vet fan inte v ad man ska hitta på.. GE MIG TIPS!

Ring mig så hittar vi på nå vettja :D


image47



        Maj Plejs         Full rulle          Kul var jag tydligen          Gang

Kommentarer
Postat av: Karro

Såå mycket bättre utan skägget! ;D Skönt att inte ha fastnat på kort.

2007-10-09 @ 17:12:17
Postat av: Anonym

mycket snyggare i skägget!

2007-10-09 @ 21:18:15
Postat av: Patrix

Well, eftersom du var så feg att du inte ens uppger ditt namn så skiter jag i dig ;)

2007-10-09 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0