New Boards.

Idag har jag å niten fått nya brädor ;D 
köpte mig en knallrosa! (HAJFAAAAAAAAJV!!!!)
har sett en ful Tarantino film "DeathProof" Var hyffsat frän ändå, skum, men frän :D
Så då vet ni iaf vad jag gjort idag ;D    Inte speciellt mycket alltså...

image53'

De här är min rosa bräda! ;D



image54

Niten "Stylade" sin med en stormtändare :D haha


Dagens Wikipedia



Korv


En korv är beteckningen på ett långsmalt objekt med cirkulär omkrets och rundade ändar. Med korv avses vanligen en livsmedelsprodukt som oftast innehåller kött. Korv består av skinn och fyllning. Skinnet kan vara så kallat äkta, det vill säga rengjorda tarmar från slaktdjur (kallas fjölster eller fjälster) eller av syntetiska material, t ex sojaprotein och viskos. Fyllningen i en korv består oftast av köttblandningar som är kryddade med för korvtypen specifika kryddor. Idag finns ett brett utbud av vegetariska korvalternativ, ofta tillverkade av sojaprotein.




Då vet ni!



image55

Ta vara på dagen, för dagen kommer inte ta vara på dig.
Yours Sincerely - Patrix




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha,fan va fula!

2007-10-10 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0