Ey yo?

Idag har jag jobbat, det är tråkigt....
Tänk om man skulle ta å vinna nån miljon! :) Fan va fint.
Skulle söka mig ett halvtidsjobb då... KANSKE :D hehe, skulle nog bara löka mest troligt ;D
Bara ligga hemma i min soffa som skulle vara specialbyggd med massage å hela köret, skulle anställa en sån där liten asiat som skulle få trampa mig på ryggen och en egen kock som lagar precis vad jag vill ha varje dag :)
skulle dricka öl också, antagligen skulle man bli alkoholist å supa bort alla pengarna :D hahah
Eller inte, för du hade man kunna göra ngt kul på helgerna ist :)



hoppas det blir roligare idag än de var igår iaf, de var fan lite väl boring, blev svårt jävla less och ville bara dö typ..
Såna dagar är ju inte så jäva kul.. hade en som underhöll mig lite på msn iaf  ;-* 

Hear u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0