Dimman i mitt liv.

Sitter/ligger i min soffa och lyssnar på musik/ser på tv.
Idag har jag varit på kurs igen vi fick sluta typ 14:20, RIKTIGT skönt att vara hemma före 4 for once!
men nu är kursen slut , så nu är de back 2 work :(


Vet inte vad som händer i helgen, om jag håller mig hemma i soffan eller går ut, Känns meningslöst att gå ut, Men iofs är de ju tisdag idag så jag hinner väl ändra mig..
Önskar att man hade nånting att göra på veckorna som känns Bra.
Nu känner jag mig bara bitter på veckorna och blir paralyserad av ångest.
Vet fan inte varför, har väl egentligen ingenting jag kan klaga på direkt, men jag vet fan inte...
Var ett tag sen man var konstant glad ett längre tag utan avbrott.
Var längesen jag somnade tidigt och vaknade utvilad.
Jävla skit.

image85

Vet inte vad jag ska göra och hur jag ska göra det?
Vet inte hur jag ska vara och hur jag ska vara den?



Du gör mig glad iallafall, tack för det.
image87


Nu ska jag väl inte göra nå, ligga kvar här i min soffa..


image86

Kommentarer
Postat av: fiffo

tack själv;-*

2007-10-23 @ 18:24:19
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0