Vafan i helvete, de sket sig

Dagen började hyffsat som sagt................
Sen gick de åt helvete såklart,  ett inte så litet jävla verktygsskåp vickade rakt på en bil som jag just skulle göra klar, nylackad och ny fixad var den.. slutade med att den hade några ganska jävla rejäla bucklor på allt som jag just suttit och pulat med i kanske 20 timmar... Satans helvetes jävlar sa jag å skrattade, för jag skiter väl egentligen i det.. inte mina pengar..  Men de kändes minre kul att börja om igen med bilfan dock.. men vafan de var bara bita i det sura äpplet å rikta bilfan igen. .
Nu har jag iaf tagit mig hem utan större problem och sitter hos mina föräldrar åter igen :D haha
Snyltarn kan ni kalla mig.
kommer bilder på bil-incidenten senare..
Ikväll ska jag träna och sen blir de väl att ruttna som vanligt. boring fucking weekdays när man inte har ett liv.
Promenad ska de då bli!

Mitt uppväckningsförsök på fridolina gick förövrigt åt helvete, de hade inte kommit nå mms :(


Sista flykten.

Sköt dig själv och skit i andra,
Om folk bara kunde sluta snacka skit om varandra
Klandrar er inte för att ni tror på rykten
men ibland så blir de bara alldeles för mycket
Fattar ni inte att de finns folk som inte pallar trycket
gråter sig till sömns och tar en snara runt halsen
Låter kanske skumt men ni skulle kanske varit hans vän
Om ni lärt känna honom istället för att sprida alla rykten
som fick honam att göra sista flykten. - Patrix

kalix satans rykten från helvetet, varje dag får man höra nå nytt, skulle jag bry mig? Nope, de som känner mig vet bättre än att tro de som sägs, och de som inte känner mig skiter jag i.



"You know love is better than a song
Love is where all of us belong
So don't be shy just let your feelings roll on by
Don't wear fear or nobody will know you're there
You're there "



image134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0