Satan så trist.

Fan vad jag är uttråkad... Jim och jag sitter hos mig och ser tv typ, finns jävlar ingenting att göra!
HORKALIX!
HORSVERIGE!
HORVINTER!
HORVÄRLD!


Ikväll kommer man antagligen inte göra nå mer av värde.
typ sitta här och loda eller nå..
Skissar lite, lyssnar på Petter och ligger i min morgonrock i min kära soffjävel från helvetet.
Satan så trist!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!
Jag känner mig som en jävla fånga i världens tråkigaste fängelse, utan saker att göra, utan lust att göra nånting, utan allt.
Bara en soffa och en massa måsten. hatar måsten.
Måste jobba, måste städa, måste bla blaaaablabla.




Nu ska jag hitta på nå bra att gadda.. Måste gadda mig. helst nyss!





image124




Nånting saknas mig.
You can make me complete.

Kommentarer
Postat av: Mattias Johansson

Klart som fan man blir mosig i hjärnan om man lyssnar på Petter... Haha.

2007-11-10 @ 20:39:46
URL: http://mattestofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0