Lyckad

Gårdagen var lyckad! Inte ofta det händer! Förskiva hos mig, å nån satans idiot hällde öl i grannarnas brevinkast, så jävla onödigt!!!! Ajaa, skitsamma.. Vi festade vidare i våran hippiemundering och for sen till Hotellet där vi gled omkring och var hippa bara :D hahha
Den här gången hittade jag iallafall Frida :) Var med henne mesta delen av kvällen :) Har för mig att Mr. Bingo Rimér Var och fotade oss? :D haha ajaaa, vi gled ner på Fra och jag Piercade min bröstvårta där verkar de som.. de är fan ganska snett å jävligt :P Sen gick jag hem, Höll på att frysa ihjäl tamejfan, Hade bara en tunn tröja å tunna byxor, ingenting annat, huuuuja brrrrr! Tack för att du kom med mig å värmde efter vägen :)
När jag vaknade vatr jag heeeeeeeeeelt slut, har ingen energi alls! orkar typ inte röra mig! jag gick in i köket å käkade typ 10 rostade mackor med kaviar för att få lite salt i mig, men inte fan hjälpte det! Drack nån liter vattan, hjäpte inte heller.. :/ Nu far jag ner på Lh´s och köper choklad och Powerking, de kanske funkar?


Kommer bilder sen :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så klockren! :) haha

2007-11-04 @ 14:07:05
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0