Lördag.

Igår så blev det fest, vi var på förskiva hos Tom sen drog vi till Hotellet på "The fist" och jag HATAR fan sån musik, vissa rockballader är väl bra men vafan inte en hel kväll med bara elgitarrer å skrikande långhåriga karlar.. inte min grej.. där var de bara en massa kontigt folk överallt, var inte alls givande,  träffade nå happisfolk som jag känner och så typ.. Sen drog jag , Södern och nå mer folk på fra och sen gick jag hem och somnade i min soffa av nån anledning..
Idag vet jag inte riktigt vad man ska göra, hoppas de blir nå bra skit bara och hoppas att du är där och sprider värme i den kalla vintern :)
Blir väl hotellet, vet fan inte var man ska förfesta, men de kanske löser sig, brukar ju inte göra de, brukar vara jag som får stå för det, men nu ska jag inte ha nån skiva här på ett tag tänkte jag för jag är så less på attt städa!
 men kanske man har tur och hittar förfest nånstans idag?

image130



Funderingar


Det här är funderingar man har när man är less på varenda andetag.
När tvådagars har blivit mer regel än undantag.
varför abortlagar inte finns - det undrar jag,
Då menar jag lagar som sätter stopp för vissa pundarbarn,
Så ni kunde aborteras ända upp till tjugoårsåldern.
jag skulle mer än gärna bygga den revolvern
Jag menar, har vi problem så Lets solve them.
Vem fan är du att hitta på att jag nånsin har slagit dig?
Ibland säger du att du vill vara min vän, men påstå då fan inte att jag nånsin slagit en tjej!
Ibland så säger du att du hatar mig, med dåså! då kan då väl sluta förstöra för mig!
Gå till en psykolog och tala ut, Slå på en garderob om dina ord tagit slut
Men snälla ge fan i mig, det var ditt beslut. vet nog om dig för att skicka dig på psykakut.
Försökte verkligen hjälpa dig, Det är definitivt.
Jag sökte svar till dig, Men du sa inte ett skit,
Inte nånsin ett tack, inte nånsin fick jag nånting tillbaks
Kanske ett jack, är inte långsint så stick... sen är det bra,
Att jag utsatte mig för dig så länge kan jag inte förstå, ¨
Men nu när jag insett så vägrar du gå,
du är helvetet personifierad,
om livet vore en sport så skulle ditt samvete bli diskvalificerat.
för det är ju lika med noll, Det finns inte där.
Du har ingen kontroll, jag minns inte när
du sist följde mitt råd, trist att du inte bara kan gå.
lämna mig ifred, låt mig bara få va, för som det ser ut nu så blir det ju aldrig bra
Ställ er på led om det är hennes sida ni väljer att ta, men sanningen var det ända jag sa. - Patrix





Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0