kallt

huvvaligen i helvete så kallt de är på vintern, kyla är inte min starka sida som ni kanske förstår, hatar det!
Ska gå i ide eller nå, sälja bilen och handla ett matföråd som räcker hela vintern å så ska jag spika igen mina rutor och installera en kamin i lägenheten så de blir riktig mysvärme sen ska jag bara ligga å titta på tv till sommaren är tillbaks, eller våren iaf..

Har jobbat idag, de var en riktigt trälig jävla skitdag på jobbet..
Nu sitter jag på innanbäcken och väntar.. för mina föräldrar är inte hemma och jag tänkte ju fan snylta käk av dom, kanske plockar på mig några köttbullar i en påse å rymmer hem å steker dom istället :D ska iaf träna snart..
Hoppas de blir varmare mot natten så jag kan ta en prommis sen..




"Yeah you, got that something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0