Its been a while...

 

 


Har inte varit hem på några dagar, eller jo inatt sov jag hemma men kom hem så sent så jag startade inte ens datorn så de har inte blitt nå inlägg här, inte för att de är så många som bryr sig :D
I veckan har jag fått många goda nyheter :)
I måndags Tatuerade jag en från jobbet (bild kommer sen ikväll) och då ringde morsan å sa att vi ska till Florida 2 veckor i februari och att Mormor bjuder!!! WOHOOOOOO! Länge sen man hade nånting att se fram emot, men nu har jag de :) måste sälja en bil så jag får lite cash att spendera :)
De är sjukt hur jag längtar! Skulle helst skaffa jobb där och aldrig mer komma tbx.. HATAR KALIX!!!!
den här veckan har gått sjuuuukt fort känns de som, i helgen blir de antagligen fest! även om man hade lite avsmak från förra helgen i början av veckan :)
Sen har inte mycket mer hänt, har löst nå skit å sånt. (har inte lös skit) utan Löst problem :D haha
nu har jag inte mycket mer att säga så...



Chillinga!



"....I don't want to be let down
I don't want to live my life again
Don't want to be led down the same old road......"


lägga ned eller inte lägga ned - det är frågan.


image182



UPPDATE!

Har hunnit vara förbi skolan idag, furuhed alltså, var nå öppethus, de sög å jag svettades. :D haha
Sen for jag å tränade å sen en solning på de.. Nu ska jag gräva i mig lite käk :)
Här kommer en bild på gadden jag gjorde på Mange iaf.


image183


Kommentarer
Postat av: Empooo

"Let down" är bra!!! :)

2007-11-30 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0