Drunknar.

Idag har jag jobbat (as usual)  Sen har jag stressat på vinterdäck efter jobbet, blev lite halt att köra med sommardäck...
Stressade hemår å då ringde statistiska centralbyrån och hade en massa frågor, snackade med kärringen i 38 minuter! "har du tv" "har du internet" Upplever du ditt bostadsområde farligt"   bla bla bla bla...
Ajaa överlevde samtalet iaf, inte som att man har ngt bättre för sig när man ska köra bilfan ensam 8 mil...
For till mina päron och käkade som en häst sen for jag direkt och tränade, pressade som en dåre, körde igenom hela mitt pass på typ 30 min - går fort som fan när man inte behöver vänta på maskiner/vikter som är upptagna!!
Sen for jag hem och duschade, då kom Roger, Henke och Phille förbi så vi satt här & grunnade.. Roger for hem och tofflade och mina andra homies drog just iväg till nå brudar,  så nu sitter jag här i min soffa och tråkar, tänkte gå på en promenad nu typ sen ska jag väl ta och sova säkert.







"På nätterna händer det, allting känns fel,
Då hör jag hjärtat dunkar och tiden sackar.
för jag är nära att drunkna i mina egna tankar.
Timmarna vandrar, jag kan inte sova
Inte som andra,  jag är fast i en supernova.
En stjärna som exploderar, Ett liv som raseras." - Patrix


G'night to you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0