Ahaaaa....Näe.....ingenting

Idag har ALLT gått åt helvete på jobbet.. skittrist har det varit. fyfan.... Orkar inte med de där satans bygget mer snart.
Sen körde jag hem, satt i bilen å svurit åt nån satans finnjävla lastbilschaufför, tur för han att han inte svängde av i töre  eller Kalix, då hade jag följt han tills han stannat å misshandlat han gravt!!! Satans idioter det finns!!!!
kom hem till Kalix helskinnad iaf å då for jag och tränade, sen kom Roger förbi till mig och vi satt här hemma och diskuterade världsproblem..
Sen drog vi till hans flickvän å tittade på en film, "Dead Mary" hette den, var sådär... Not my kind of movie..
Sen traskade jag hem, upptäckte att det var så satans skönt ute, synd att man måste sova, annars hade jag promenerat till jag självdog..
Nu sitter jag i soffan småtrött & sliten, ska just till att lägga mig..


"she's taken my heart but she does'nt know what she's done, baby please,    i feel the breth on my face, baby i can feel her body close to me, can look in her eyes, she's out of my league "


image125
;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0