Woh!

Another sunday!! Måste äta, måste dricka vatten, hoooja!
:)
Helgen har varit helt lysande, tror jag, vette fan... Men gårdagen var bra som fan :)
Först på dagen var jag Poger och Phille på badhuset och badade som fan, höll på att dräpa oss på en där enorma bläckfisken de har som flyter omkring där :) sen ner i relaxen en sväng in i ångbastun :) sen drog vi och drack bägare:)
Satt på efterfest hos henke först sen gick jag ned och rökte med Frida :) slutade med att jag satt där inne och skrattade åt dom :D de var hyffsat fulla :D hahaha Först var de Frajs som var fullast men sen vände det som och pottan blev svårt packad :D haha, De målade på varandra med kajal och var galna :D
Sen åkte vi till hotellet, kom fram till att min börs var hos henke så vi gick upp till mig å hämtade pengar, sen traskade vi till hotto, höll på dö av köld i min Mjukisdress :D hahahah
väl där inne så kommer jag fan inte ihåg mye, lallade väl omkring som en dåre antagligen :D
Sen gick jag till fraaa där var de ju en massa folk överallt :) de sjukaste var när vi stod där ute och såg en muterad mördarrått som hoppade upp å bet en kille i benet :D hahahahahhaha
jag stirrade döden i vitögat, det stod mellan Råttan och mig, den gjorde några judosparkar som jag lyckades parera, till slut fick jag in en riktig pärla och min antagonist somnade in.
Bilder på besten kommer sen, var många som fotade mig med mitt byte :D





Thanx for making me smile :)

Här har niu en bild på bäverjäveln!
image191

Kommentarer
Postat av: Pottan

"Först var de Frajs som var fullast men sen vände det som och pottan blev svårt packad :D haha, De målade på varandra med kajal och var galna :D "

Haha, du får juh mig å frida å låta som värsta gangstrarna =)

2007-12-02 @ 17:43:31
URL: http://leea.webblogg.se
Postat av: Patrix

Ni är ju de, Minst! :D haha

2007-12-02 @ 18:13:13
Postat av: Emmma

USCH! hur fan... vad fan? :o

2007-12-02 @ 20:43:35
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0