Vad fan är de nu då?!

Helvetes jävlar vilken dag!
Ingenting har gått som det ska idag.. Varför? VAD FAN?! Som nu tex, jag har suttit å försökt logga i i den här skitbloggen i en timme!
Möttes bara av detta:

"Anslutningen avbröts
 
       

         

Servern på app.blogg.se svarar inte
    *   Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en
          stund.

    *   Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns
          nätverksanslutning.

    *   Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera
          att Firefox har tillstånd att ansluta till webben."

     
Vet att de flesta av mina inlägg här handlar om hur jävla skit allting är, men vafan, de är bara sanningen.
Allting är ju fan skit!
De finns vissa strimmor av ljus då och då, men de slocknar ju lika fort som de kommer.
Hur jag än gör så gräver jag bara ned mig mer och mer verkar det som, snart borde det ta slut att gräva av och jag borde komma ut nånstans, men när och var fan hamnar jag då? kommer jag nånsin slänga spaden?
Vet inte faktiskt. känns inte som det nu iaf.

Ska jag säga nånting bra? ge mig nånting bra att säga då.


"...I'm hanging on another day just to see what you will throw my way
And I'm hanging on to the words you say
You said that I will be ok..."


u now how i feel, but what do i know?
image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0