Trött, sliten, less å allmänt dum i huve.

...the story of my life.
så är de.. är alltid så satans trött, förutom när jag ska sova. Vafan!
Har jobbat idag, gick väl bra (förutom att jag kom en timme sent)...
Så nu är jag hemma å ska sleva i mig älgskav, sen kommer jag mest troligt
inte göra nånting mer av värde idag. Kul liv? Nope.. Nån som har ngt att sälja?
Ska bli hora.
Är redan en hora.
Äh.
GAAAAAAAAAAH!
I LOOOOOOOOSING MY MIND HERE!!!


Jag har.

(x) suttit i fyllecell
(x) varit i bråk
(x) slagit någon medvetslös
( ) slagits medvetslös
( ) Kört rattfull
(x) druckit så jag somnat
(x) haft minnseluckor efter jag festat
(x) haft ångest efter jag festat
( ) varit otrogen
(x) blivit bedragen
(x) varit tillsammans med någon som är yngre än jag
( ) varit tillsammans med någon som är äldre än jag
(x) ljugit någon rakt upp i ansiktet
(?) kysst någon uppochner
(x) spenderat mer än 10.000:- på en dag
(x) snott pengar från mina föräldrar
( ) bett en främling köpa ut sprit/tobak
(x) haft one-night-stand
( ) blivit påkommen när jag har haft sex
(x) kommit på andra när dom haft sex
(x) haft sex med flera samtidigt
(x) lekt sanning eller konsekvens
( ) smugit från en restaurangnota
(x) träffat en världskändis
( ) varit med i TV/FILM
(x) hånglat med någon av det motsatta könet
(x) voltat med en bil    (dock inte jag som körde)
( ) kört ner i ett dike
(x) varit kär



"People say I'm out of line 
So much on my mind
Like i wanna be bigger
sometimes it dont rhyme
but when you're here with me
I have poetry
I know im gunna be better
and my friends always say "


image199

Kommentarer
Postat av: Elli

(x) voltat med en bil
(dock inte jag som körde)
- haha var det inte du och Hjelm?

2007-12-14 @ 03:23:10
URL: http://http://captainhooker.blogg.se
Postat av: P

Jajjemen :D

2007-12-14 @ 17:32:48
Postat av: Elli

haha, jag skrattar lika mycket varje gång hjelm berättar om det. den där mercan måste ha haft en förbannalse över sig.. =)

2007-12-16 @ 15:32:24
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: Mattias Johansson

Korrekt, allt är skit.

2007-12-26 @ 15:44:28
URL: http://mattestofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0