SWOAAHAAAAAAAAAAAAHGAAAAAAAA!!!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Inget typ.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Jobbade :(
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Låg likadant som nu.
Det sista du sa högt?
Dunno..?
Det senaste någon sa till dig:
Dunno..?
Vad ha du druckit idag?
Mjölk, oboy, vatten.
Vad var det senaste du åt?
Rostade mackor.
Vad var det senaste du köpte?
Ett skrovmål..
Vad är det för färg på din ytterdörr?
white eller nå.
Vad är det för väder hos dig nu?
Mörkt å kallt.
Godaste glassmaken?
vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, men på andra kanske :D
Sover du tungt?
Sover?
Drömmer du mardrömmar?
Nä inte ofta.
Trivs du med ditt jobb?
Hahaha
Favoritklädsel?
Beror på humör
Favoritlåt just nu?
Hmm, finns några :)
Vad ser du om du tittar till höger?
En fet bild på mig.
Vad gör dig glad just nu?
Hmm, vet fan inte, fiffo typ :)
Vad ska du göra härnäst? 
Sova kanske.. eller försöka några timmar.
Höger el vänsterhänt?
Högerhänt!
Humör just nu?
Less
Favoritgodis?
Choklad.
Kläder just nu?
jeans, huvtröja.
Sommarplaner?
Har inga, vet ju inte ens vad jag ska göra i veckan!
Hur många kuddar sover du med?
Två st.
Spelar du ngt instrument?
Skinnflöjt och luftgitarr..
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska!!!!
Vad är viktigast för dig?
Vänner & Familj
Är du kittlig?
Yes i can be.
Snarkar du?
Vet inte, gör du?
Stjärntecken?
Vädur.
Äckligaste insekten?
jag gillar inte insektsjävlar, småa satans saker..
Stökigt el välstädat?
Hm, jag vill ju inte ha det stökigt, men det har jag. Hahah, passar perfekt in på mig med.
Längtar du mest efter just nu?
Nån att krama :) och FLORIDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0