Powerking och jag

... Vi är buddies jag och Powerking, hon hjälper alltid när man är sliten och törstig!
Igår var de festa som gällde, jag å hinken for föst på nån förskiva i nyborg, har varit på mer givande fester om man säger så :) Sen lämnade han mig den gamla löken så jag klev in på hotellet och hittade en massa folk framförallt den underbara Frajs :) och min brother var där också, å nordman den lökgubben! haha jag trodde sara löfnånting skulle vara där, men hon är tydligen gravid så hon fick inte flyga och var  tydligen inge sugen på att åka tåg :)  har jag för mig att nån from sa till mig.. :D
Var helt ok på hotellet igår iaf :)
Sen har jag varit å lallat med frida på fraaa :) De var rörigt å grisigt där som vanligt ;D hahaha å Annis skulle judosparka nån karljävel som kallade henne hora, hahahahhahaha de var som kul :D




vaknade i min soffa, datorn var klämd i soffan och telefonen låg på golvet, slocknade mest troligt med daatorn i famnen, de är ett mirakel att den ännu lever :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0