People keep talking.

Ikväll har de varit skiva, förskiva hos henke sen ruschade vi till jhotellet..
Där var de ganska bra faktiskt......... till det började dra ihop sig mot stängning.. då blev jag så satans less,
jag tänker fan inte vara som nån jävla leksak som man bara kastar omkring och tar fram när det duger.. Har haft nog av såna upplevelser, Jag pratade med några kompisar till nån som frågadade hur det var från min sida och så, jag sa som det var åt dom, sen då blev jag totalt jävla blåstallting jag trott.. ajaa, nu vet jag de iallafall.. Men men, sen bar det av på fra, vi beställde 19 burgare, åt som svin och nu är jag hemma..

".....It doesn't matter what I want
It doesn't matter what I need
If you've made up your mind to go
I won't beg you to stay.
You've been in a cage
Throw you to the wind, you fly away...."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0