.

Inatt har jag fan inte kunnat sova, vette fan varför.. Sliten som satan har jag pallrat mig till jobbet och slitit en hel dag, trodde jag skulle hinna somna å dö på hemvägen, men jag klarade mig..
Inge mer händer idag tror jag.




Varför fortsätter jag ens försöka? känns lönlöst.


"...I've learned so much. And I cannot explain it. 
It seems like there's a purpose but I still don't understand.
But that's my luck. So I'll just wait in pain.
And though it doesn't help I have to listen to them say,
"keep looking on the bright side," but that just hurts my eyes.
And if you really care then you would simply let me die.
And leave here with some dignity but it just keeps on making me face another day.."



Kommentarer
Postat av: Anonym

då är vi två som inte kunnat sova.

2007-12-04 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0